SP NOORDOOSTPOLDER

De SP-afdeling Noordoostpolder bestaat uit bestuursleden, kerngroepleden, hulpdienstmedewerkers, actieve leden, leden en SP kiezers. Samen werken we aan een gemeenschappelijk doel: een maatschappij waarin menselijkewaardigheid, gelijkwaardigheid en solidariteit centraal staan.

Bestuur
De ledenvergadering van de afdeling kiest elk jaar het afdelingsbestuur, waarbij de afdelingsvoorzitter en organisatiesecretaris in functie worden gekozen. Het afdelingsbestuur is belast met het besturen van de afdeling. Omdat contact met de burgers belangrijk is zal je de SP regelmatig tegenkomen op straat.

Kerngroep
De kerngroep doet onderzoek naar problemen waar burgers of wij zelf tegenaan lopen en onderneemt waarnodig actie. Verder zijn de kerngroepleden actief op straat om het contact met de inwoners van de gemeente Noordoostpolder te houden.

Hulpdienst
De hulpdienst is er voor zowel SP- leden als niet leden. Iedereen kan bij problemen contact opnemen met onze hulpdienst en wordt geheel gratis door onze medewerkers geholpen.

Actieve leden
De SP is anders dan andere politieke partijen. Wij zijn niet alleen rond verkiezingen actief, maar altijd. De SP afdeling Noordoostpolder draait volledig op vrijwilligers, die er samen hard aan werken onze gemeente socialer te maken. Wil je actief worden? Elke helpende hand is welkom! Op de pagina contact kan je een mail sturen en wij nemen contact met je op.

Leden
Elk SP-lid, actief of niet is zeer welkom en waardevol. Ook onze steunleden, de leden die niet actief willen of kunnen zijn, dragen bij tot het succes van onze afdeling. Onze leden zijn immers de oren en ogen van de afdeling en voorzien ons van veel waardevolle informatie.

SP kiezers
Dankzij de SP kiezers zijn wij landelijk een partij die er toe doet. Wij maken op dit moment geen deel uit van de gemeenteraad. De SP afdeling Noordoostpolder staat dicht bij de mensen en kan via die weg ook heel wat bereiken. Wij werken er hard aan dat er in de toekomst in onze gemeente weer echt iets te kiezen valt!