Lilian Marijnissen te gast in Emmeloord bij avond over het Nationaal ZorgFonds

2 januari 2017

Lilian Marijnissen te gast in Emmeloord bij avond over het Nationaal ZorgFonds

Lilian Marijnissen is te gast op de openbare avond van het Nationaal ZorgFonds in Emmeloord. Deze avond vindt plaats op donderdag 26 januari 2017 in het MFC Nieuw Jeruzalemkerk, corneliszdirksplein 10 Emmeloord.

Deze avond staat in het teken van het Nationaal ZorgFonds. Het Nationaal ZorgFonds is een brede beweging om het huidige zorgstelsel te veranderen. Door grote steun uit de maatschappij kunnen we ook verandering doorvoeren. Daarom is het van belang dat er zoveel mogelijk mensen naar deze avond komen. Dit om je stem te laten horen dat jij het anders wil! Een kleine moeite toch?

Er wordt meer informatie gegeven over het Nationaal ZorgFonds en je kan je vragen hier stellen.

Te gast deze avond zijn Lilian Marijnissen, oud bestuurder bij de FNV,  Red de Zorg actie! Ook spreken er zorgverleners over het huidige stelsel en waarom het anders moet.

Verandering gaat niet vanzelf, door deze avond aanwezig te zijn betuig jij je steun! Op dit moment zijn er al meer dan 1200 sympathisanten in de Noordoostpolder. Dat kan natuurlijk veel meer!

Het Nationaal ZorgFonds is een initiatief van de SP, maar wordt al gesteund door een brede maatschappelijke beweging: FNV, Omroep MAX, 50 Plus, Partij voor de Dieren.

Wanneer? Donderdag 26 januari
Hoelaat? 20.00 uur