Trek vandaag de rode kaart!

19 maart 2014

Trek vandaag de rode kaart!

Vandaag mag u stemmen! Een goed moment om u uit te spreken welke kant het op moet  met de Noordoostpolder.

De SP doet in de Noordoostpolder voor het eerst mee aan de gemeenteraadsverkiezingen en zit er dan ook voor jou! De  SP  is niet alleen tijdens verkiezingstijd te zien op straat, maar ook daarbuiten. Je bent immers een volksvertegenwoordiger. Luisteren naar de inwoners van de gemeente Noordoostpolder!

‘Wij geloven in een Noordoostpolder waar mensen kunnen wonen, of ze nu een dikke of een dunne portomonnee hebben. Wij geloven dat de gemeente mensen kan helpen om aan het werk te komen, in plaats van banen weg te bezuinigen en verplicht zinloos werk aan te bieden. Zorg moet bereikbaar blijven, de hoeveelheid banen die daar verloren gaat veroorzaakt alleen maar meer mensen in de WW en slechtere zorg’.

Door thuis te blijven op de verkiezingsdag lost u niets op. Want dan blijven dezelfde partijen aan de macht. Maak daarom van uw stemkaart een rode stemkaart en reken op vandaag af met de zittende bestuurspartijen.

Stem SP! Voor een 100% sociaal Noordoostpolder

Denise van Sluijs