Verkiezingsprogramma

3 februari 2014

Verkiezingsprogramma

Met enige trots presenteren wij u het verkiezingsprogramma "Een mens is meer", waarmee de SP in de Noordoostpolder de gemeenteraadsverkiezingen van 19 maart 2014 in gaat.

Op vrijdag 31 januari 2014 is het verkiezingsprogramma democratisch vastgesteld op onze ledenbijeenkomst.

De gemeente staat de komende jaren voor enorme uitdagingen. Veel landelijke taken zullen op het bordje van de gemeenten worden gegooid, waarbij ook nog vele miljoenen zullen worden bezuinigd.

Van de SP mag u verwachten dat wij kiezen voor mensen. We willen van de Noordoostpolder een (nog) socialere gemeente maken, waar mensen omzien naar elkaar en voor elkaar klaarstaan. Daar waar de gemeente hier een taak in heeft, moet de gemeente die taak ook (kunnen) uitvoeren. Op weg naar een betere samenleving, waar we ook echt samen leven.

Strijd met ons voor een sociaal Noordoostpolder. We hopen dat ons verkiezingsprogramma u inspiratie biedt. Heeft u vragen? Mail ons, en u krijgt antwoord.

Klik hier om het programma te downloaden.