Plasterk in de provincie (after)

27 februari 2013

Plasterk in de provincie (after)

(Foto Bron: @SuperProvincie)

Vanmiddag waren wij met een groep SP'ers aanwezig in het provinciehuis om te horen wat Plasterk te zeggen had op de Statenleden die om e beurt het woord mochten voeren.

Helaas mochten wij niet in de Staten zaal met onze borden, dat stond in de etiquetten zei de mevrouw van het provinciehuis. Oké, op naar de zaal, waar iedereen stond die niet meer in de zaal pasten. Wat Plasterk had te vertellen was eigenlijk allemaal al gezegd. Hij valt een beetje in de herhaling. Wat wel erg bijzonder was is dat hij zei: "Ik praat liever niet met de tegenstanders, dat heeft geen zin". Nou, daar schieten we wat mee op.

Twee ROOD leden van SP NOP dachten, waarom wordt de Noordoostpolder niet genoemd? Laten wij even buiten gaan staan, achter Plasterk, zodat de Noordoostpolder toch even de aandacht krijgt. Dat pakte goed uit.

(Bron: @SuperProvincie)

Zelfs de NOS vond het een aandachtsmomentje waard.
Zie journaal item: http://nos.nl/video/479019-inwoners-flevoland-lopen-niet-warm-voor-fusie.html

Wij zijn erg benieuwd of Plasterk in de Noordoostpolder dan wel wil luisteren, aangezien hij het liefste naar medestanders luisterd en liever niet met de tegenstanders praat. Mensen die deze avond 28 maart aanwezig willen zijn dienen zich wel aan te melden via de volgende link:

Klik hier om je aan te melden voor 28 maart