Kennismaking met een bijzondere partij

9 december 2011

Kennismaking met een bijzondere partij

Donderdag 17 november hadden wij een ledenbijeenkomst 'Maak kennis met een bijzondere partij' in de brulboei in Emmeloord. De Brulboei was voor deze gelegenheid helemaal versierd in SP ballonen, slingers en affiches. In de Noordoostpolder zijn er een aantal nieuwe gezichten bijgekomen. Het leek ons dan ook nuttig en leuk om nader kennis met elkaar te maken en - uiteraard -  met onze partij.

Op deze ledenavond wilden wij de mensen in de gelegenheid stellen niet alleen met elkaar kennis temaken maar ook onze partij nader te leren kennen. Daarvoor hadden wij dan ook onze scholingscoördinator voor Flevoland, Nico Heijmans, bereidt gevonden om aan de avond een bijzonder tintje te geven.

In totaal hadden we een opkomst van 22 SP-leden, waar wij heel erg blij mee waren. De avond is met succes verlopen, zoals ook op de foto's te zien is. Een vervolg op deze avond zal plaatsvinden in januari. Datum wordt nader bekend gemaakt.